11 Ocak 2011 Salı

Mektup

Sessizce bakakaldım..
Sadece izledim gidişini usul usul.

Zaten gitmeye meğilliydi biliyordum
Sadece fiili gerçekleştirmesini bekledim.
Bir kağıt tuttuşurdu elime ''ben gitmeden sakın okuma''dedi.
Merak etmedim.Ama beynim sözcüklerin arasında dolaşıp gidiyordu.Ve artık o gitmişti.Saatler geçti gidişinin ardından.Ellerim ellerimde dışarıyı izliyordum usulca.Hafifçe yağmur serpişiyordu yeryüzüne.Sokaklar yine ıslanacak,insanların acizliği yine kıyı köşelere saklanacaktı.Aklıma birden iki gün öncesi gelmişti.Ne yazdığını bilmediğim o sır mektup.Nereye koyduğumu unutmuştum heryerde onu aramaya koyuldum sonunda buldum.Yağmur giderek hızlanmıştı.Sokaklar sessizdi.Bu sessizliği seviyordum.Tüm herşeyden arınmış yağmur sesleri ve sokaklar.İnsanlar yok bomboş her yer.

Koltuğuma oturdum ve mektubu açtım.Sessizce okumaya başladım
''Sevgili sevgilim.
Okuduğunda çoktan gitmiş olacağım buralardan muhtemelen bir ayrılık trenine binip seni terketmiş olacağım.Bunları yazarken korkuyorum aslında.Çünkü sen benim ilkimdin herşeyimdin.Şimdi yine mantığın devreye girer senin ''öyleyse neden'' diye.İşin korkunç kısmıda burda başlıyor sevgilim.Küçücüktüm sana geldiğimde kalbim minnacıktı.Seninse kocaman.Sen öyle bir adamdın ki kocaman kalbine benim küçük kalbimi yaymıştın kalp damarcıklarına.Yavaş yavaş ellerim büyüdü seninle sonra kalbim.O kadar büyüdü ki dar gelir oldum kalbine.Biliyorum görüyorum kalbindeki çatlakları ''özür dilerim''.Farkında değilsin ama gözbebeklerin gittikçe büyüyordu banaikorkuyordum.Sevişirken çok canım yanıyordu ama söyleyemiyordum.Gözbebeklerin çok büyümüştü.
Teşekkürler Sevgilim.Kalbimi büyüttün kalbimi kalbine dar ettin.Mutluydum ama daha fazla dayanamazdım.Biliyordum gidişime sessiz kalacağını ve biliyordun ki bunları yüzüne karşı söyleyemeyeceğimi.Çünkü seni hala çok seviyordum.Bir nevi biz için bizden gidiyordum.''Saçma''diyeceksin.Ama deme sevgilim.Zarar görüyordu kalbim seni sevmek istiyordum sadece seni.Ve böyle olması içinde gitmem gerekli sevgilim.

(İlaçların üst çekmecenin sol tarafında sakın unutma.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder