21 Kasım 2011 Pazartesi

Olmadı,Yanılmadım

Bak yine olmadı sevgilim.Yine olmadı..Başladığı gibi kısa mutluluklarla sona erdi.Bile bile girdiğim ladesleri kaybetmedim,yitirdim.Senin kadar başarılı değilim gözlerimi yumup gülemiyorum o yabancılara.Ellerini tutmak soğuk çirkin.Onlara sarılmak kısa süre için huzur verici.Sonrası tozpembe hayaller.Olmadı.Ben yine denedim yine yanılmadım.Çok uzak kaldım sana kalmalıydım.Bana kızma.Sakın ''ben varken böyle''diye başlama sözlere aldırmam.Ben sadece sıcaklığını özledim.Kirlenmiş başka hayatlara kurban ettiğin o bedenini.Sorun değil artık hiçbirşey içimde birşeyler hep noksan.

Sözlerimi yutmakla meşgulüm şu sıralar.Sana yazmak geliyor içimden.Ama kendi ellerime uğurladığım en sevdiğim tek yolcumdun sen.Şimdi seni bu limana geri çekemem.Sadece geri dönüşü olmayan bu yolda gelmeyeceğini bile bile başka yolculara merhaba diyebilirim.Üzgün de değilim sevgilim.Sensizliğin tatlı yönlerini değerlendiriyorum.Hep söylediğim gibi ''ben tek başımayken en mutluydum''.Buna alınsanda belli etmezdin.

Kelimelerini özledim.Bazen sinirlendiğinde söylediğin o yalan sözcükleri.Onlar bile okadar sıcaktı ki..Sinirlendiğin zaman kekemeye bağlardın işi ve bu benim çok hoşuma giderdi.Ve ben sana hep inanırdım.En azından inanmak isterdim ve inanırdım bile bile.Hiçbir şeyden sorumlu tutamam seni sevgilim.Bir katil olmalıydı biz'de.O'da bendim.Hiç inkar etmedim ama hep özledim.
Yine olmadı sevgilim
Yapamadım.
Yine bir şeyler yazdım
Yoldan geçen o kadınlara aşık oldum.
Onlara hep senden bahsederken onları senin yerine koydum
Ama olmadı sevgilim.
Yine yapamadım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder