17 Ocak 2012 Salı

20 Yaş

20 yıldır bu yeryüzünde nefes alıp veriyorum.Bugün tam 20 yıl.Bana sorsalar ben henüz 15 yaşında büyümek için acelesi olmayan ama hep mutlu ve dans etmek için çıldıran bir çocuk olarak devam ediyor gibiyim desemde tam olarak öyle değil.Artık yavaştan ''büyüklüğe''adım atıyor gibiyim.Ama adımı atan sadece aklım.Ruhum hala  mahallenin sevilen sevimli küçük İsmaili.Neleri geride bıraktım diye düşünür insan doğum günlerinde.Bu bir hastalık gibidir inkar etsende mimikler eleverir insanı.Ki neden inkar edilir onuda hiç anlamam.

Geçmişle hiçbir zaman kötü olmadım aksine yıllar geçtikçe onu daha çok sevdim.Meğer ne kadar masummuşum yıllar öncesinde.Geleceğede hiç küsmedim.Hep çok parça umutlarımı taşıdım ellerimde.Kızgınlıklarım ne kadar saçma gelsede yerinde gerekliymiş diyorum kendi kendime.Gerekli ya da gereksiz bunun çokta bir önemi yok aslında.Çünkü o artık geçmiş'ti.

Yıllar neleri almıştı benden neleri dahada sağlamlaştırmıştı bugün daha iyi anlayabiliyor insan.Bir nevi geçmişin tezini hazırlamak gibi.Yıllar en sevdiğim arkdaşımı almıştı benden.Ama ondan dahada iyi insanlar vermeyide unutmamıştı.Kalbime dokunabilen insanlara denk getirmişti.Tesadüflerle oluşan küçük bir yalanla tamamen somut haline gelebilen acılarda tuzu biberiydi sanki.Ama herşeye rağmen yılların gelmişiyle geçmişiyle barışık olmayı unutmuyorum

Doğum günüm benim için çokta  birşey ifade etmiyor aslında.Nedendir bilmem ama hep tatlı bir hüzün gelir bana.Hep yalnız olmak isterim.Bugün sadece kendimi dinlemek isterim.Ne kadar istesemde bunu başaramamışımdır.Olsun birgün mutlaka diyorum.Ama
en güzel doğum günü hediyesini gökyüzü verdi.Kar'ın anlamı bende bi başkadır.herkes bilmez.

Her halukarda bu senede önceki senelerde olduğu gibi umutlarım ceplerimde her yeni güne merhaba diyeceğim.Yine dans edeceğim yine birilerine aşık olmayı bekleyeceğim.Ve yine yine yine.

Zahmet edip doğum günümü kutlayan ve iyi dileklerini eksik etmeyen o güzel insanlarada kocaman bir teşekkürler.

İyi ki  varız.
İyi ki varım  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder