17 Temmuz 2012 Salı

Gittiğim Her Şehir

Yine bir farklı şehirde açtım gözlerimi.Özensiz beyaza boyanmış tavanı çok güzel duruyor.Tırtıklı.Her gece beyaz duvarı dinler dururum.İçimdeki sesleri yüzüme çarpar acımadan.Kokusuda tıpkı sen.Gittiğim her şehir sen kokuyor.Bir sandalye mutlaka bulunur odamda.Misafir etmem gerekir seni.Özlemişizdir birbirimizi sevişmeliyiz,sarılmalıyız yeniden.Sesin yakın olmalı kulaklarıma.Beni sevdiğini yeniden söylemelisin habersizce.

Her şey aynı gittiğim odalarda.Beyaz duvarlar  ve ikimizin sığabileceği kadar yatak.Ve adım attığım sokakların kokusu.Her sokak sen kokuyor.Sen varmışsın gibi kokun sinmiş üstüme.En sevdiğim tişörtüm ucundan yırtılmış sararmış.Biraz da küçük geliyor.

Her adımda ellerin ellerimdeymiş gibi.Tıpkı  hiçbir şey değişmemiş birbirimizden gitmemişiz gibi.Her şehir de yanımda öylece duruyor sessizce beni izliyorsun.Sana dokunamıyorum.Bazı geceler beyaz tavan yalan söylüyor bana kızıyorum.Her şarkıda güzel geliyorsun tenime.Ve her şarkı sensin.

Gittiğim her şehir de sen varsın sevgilim
Dinlediğim her şarkıda bir sürpriz gibi bana gülümsüyorsun
Sana dokunamıyorum.
Sesin yankılanıyor duvarlarımda
Uyandığımda yoksun
Gittiğim her şehir sen kokuyor
Başucumda seyre dalıyorsun.
Uyandığımda yoksun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder