26 Nisan 2014 Cumartesi

İLK

İlk gidişindi.İlk ve temelli.Gariptim.Garipsedim,ilkti.İlk saatler 'amaan'larla geçip sonraları sessizliğe bürüdü yerini.Sonra o alakasız şarkılar hep çaldı.Hala da çalar.Oysa ne kaldı şurda hazirana yanındaydım ağustosta.Belkide olması gerekeni yapmışsındır.Belki gitmek ikimizinde ilacı olacaktı.Zaten kalda diyemem.Kimseye demedim sana da diyemezdim.Hep iyi tarafından bakıyorum ama sonada hep hazırlıklıydım.Tutamadığın sözleri bırakıverdin avuçlarıma.'Sende kalsın ben gidiyorum' diyerek.Mutlakalar bıraktın peşinde.Bir gün mutlaka dedirterek inandırarak.

Ertesi gün yağdı yağmur.Şehir ıslandı ben ıslandım.Hala bozmadım sessizliğimi.İrkildim.Başka bir ten vardı omuzlarımda.Film şeridi gibi geçen dudakların aklımdaydı.Peki omzumda yatan O ? Her defasında ansızın giriverdin zaten aklıma.Hiç olmadık zamanlarda hiç ummadığım anlarda.Senle doluveriyordu kaldırımlar,şarkılar.Şimdi her şey sessiz.

Sen olmadan da güzel ama Galata.
Senden sonrada.
Hançerlesende güzel anıları
Anılar da güzel.
Saçlarında
Dudaklarında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder