7 Mart 2015 Cumartesi

Gidiyorum

İçime dolmaya başlıyor şehir.Kaldıramıyorum.Yine içime çekiyorum yarım bir sigarayı.Ve bu sefer gerçekten yeniliyorum kendime.Ayaklarım titriyor.Düz basamıyorum kaldırımlara.Çok fazla biriktirdim bu şehri kalbime.Kalbim öksürüyor.Sıkıyor artık ayakkabılarım.Topukları erimiş bir halde.Utanmıyorum.Işıklar alıyor gözümü.Yollar çok uzun.Seninle birlikte çok uzun bu yollar.
Tüm sevdiğim şarkıları kokuları plakları kitapları ve bir bavulumu alıp gitmek istiyorum.Bu şehri sana bırakıp kalbimi seninle bırakıp yeniden büyümek istiyorum o şehirde.Hiç bilmediğim tanımadığım o şehirde.

Yuvarlanıp gitmek istiyorum kaldırımlarda.Yeşile boyansın pabuçlarım.Şarkılarım artık mutlu çalsın istiyorum.Bir parçam eksik ama yine yeniden mutlu olayım istiyorum.Gülebiliyim yeniden istiyorum.Koşup yorulmamak...Tıpkı eskisi gibi.Tıpkı o günden bir gün öncesindeki gibi.Tıpkı senin gibi.

Hayallerim geçsin üzerimden.Sen yine bir köşede dur beni seyret istiyorum.Utanmadan bana gül istiyorum.ellerimi tut düştüğüm yerden kaldır beni istiyorum.Çok fazla alıştırmadan kendine yine gel istiyorum.Hepsi bütün bunlar ve senin bilmediğin daha fazla şey için.Toplanıp gitmem lazım bu şehirden.Bavulum artık ağır geliyor bana.Bırakmam lazım seni burada.Bu gri kaldırımlara.O mutsuz şarkılara.Sen yine bir perşembe gecesi dün gibi geleceksin masama.Benim kadehim yine sana kalkacak.Yine sen söndüreceksin sigaramı.Acıtacaksın dudaklarımı.Biliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder