11 Temmuz 2015 Cumartesi

Eriyeceğim

Ben her gün burda öleceğim.Bu koyda.İçime yeşiller açacak.Güneşten af dileyeceğim.Tanrı bile üzülecek halime.Ben burda öleceğim.Güneş intikamını alır gibi eritecek beni.Kızgın kumlarda.Haz duyacağım.Haz.İçimde oyun oynayan çocuk sesleri yankılanacak.Duvarlarımı rengarenk yapacağım.Güneş eritecek beni.Hiç ağlamayacağım.Canım çok yanacak bileceksin ve susacaksın.Maviler göğsüme dolacak.Bulutlar üşetecek sonra.Söz verdim ya ağlamayacağım.Tanrı görmeyecek beni kaçacağım.Tüm hatalarımı okşayıp öpeceğim dudaklarından.Dudaklar kanayacak.Susmayacak hiçbir şey.Ben yine kaçacağım.Bu koya.Mektuplar bırakacağım topraklara.Sevgi yağacak gökyüzünden.Ve Tanrı beni hiç affetmeyecek.En çok annemi
Özleyeceğim.O da bana hep kızacak.Ben eriyeceğim.Tanrı küsecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder