2 Nisan 2011 Cumartesi

Aşk Sancısı'

Güneş sanki hiç batmıcakmış gibi bu zamanlarda.Dışarıda yağan yağmur,içi kararmış bulutlarbile engelleyemiyor ışığımı.Yeniden  doğuyor gibiyim her saat.Güneş  bir günlük süresini doldurup uyumaya hazırlanabilir o dasorun değil.İçimdeki güneş yeni yeni alevleniyor.Söylerim arkdaşlara benden mutlu şeyler yazmamı beklemeyin diye.Ama söylüyorum bakın;içim kıpır kıpır ''aşk sancıları''bunlar.En tatlısından,en mutlusundan.
Böylesine delice hisler hissetmeyeli 3 yıl olmuş.Güneşi yanıma alıpta uyumayalı çok zaman olmuş.Güneşim doğduğunda anladım.Sahiplenmiyorum aslında bakarsanız.Beni ilgilendiren kısmıda kendiside değil.Hissettirdikleri.Ne yalan söyleyeyim özlemişim.Özlenmicek gibide değil.Aşkını aşk için yaşayanlar beni anlayacaktır mutlaka.Ama bir kere aşık olmuşsanız vede canınız cayır cayır etmişse daha bir farklı daha dikkatli yaklaşıyorsunuz.Sakinliğimde bu yüzden.Sakin sakin izliyorum kendimde yaşıyorum.Sahiplenmiyorum kimseyi sahiplenirsem şayet üzülürüm.Üzülmekte istemiyorum bu yüzdendir sakinliğim,bu yüzdendir mutlak mutluluğum.Bu yüzdendir durup durup kendime aynada gülümseyişim.Herşey güzel bu ''güneşin altındaki aşkla''dokunmayın bana böylede mutluyum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder