3 Nisan 2011 Pazar

Pes Mi ?

Yıllar önceydi..
.
Küçük bir kızdın;gülümseyen bir fotoğrafla merhaba diyordun dünyama.Ozamanlar çok başka başka birilerinindin ''özgürlüğünü'' yaşıyordun doyasıya.Tıpkı bana söylediğin o söz gibi mesajlar atan sevgililerin vardı.Hepsi sana hem bedenen hem fiziken uzaktı ki günün birinden benden yardım istemiştin.Hani kalbi ''tık tık'' atan bi çocuk vardı.Pardon senin attırdığın o saydam kalbin.Az birşey büyüdün hala aynıydın.Aşk arsızıydın.Çok arsızdın.Ama bir gün olsun kötü bakamadım sana çok küçüktün.Küçük bir kalbin vardı;kırılmış incilmiş paramparça olan.Hep''olsun''dediğim.Küçüktün,farklıydın.Büyüyorsun yavaş yavaş herkes gibi olmaya başlıyorsun.Üzücü!
AZ DA OLSA BİZDE BÜYÜDÜK.
.
Ellerimiz büyüdü.Kalplerimiz biraz daha kirlendi.Kirletmelerine izin verdik belkide.
Arsızdın.Kalplerine dokunmalarına izin verdin ama bir kez olsun lanet olsun demedim.Onlarla üstükapalı sevişirken sözlerinle mesafeler koydun.Gittikçe büyüdü yollar.Küçük bir erkek çocuğunu büyütür gibi büyüttün.Birgün yollar firar  etti.Bir piç gibi dolaştılar birbirlerinede girdiler birbirlerinle seviştilerde.Önemlimiydi ? Asla.
Küçüktün marjinaldin.Gökkuşağının altında oynayan çocuklar gibi renkli kalbe kan pompalayan organ kadar hareketliydin.
.
-iZLEDİM..
Uzaktan sessizce izledim seni.Nasılda yok ediyordun kendini.Kendine itiraf edemediğin o masum yalanların,o kalp kırıklarınla ne kadar mutluydun.Sanki hiç yokmuş hiç yaşamamış gibiydin.Aynada gülerdin kendine ya da en yakın arkdaşlarına.Bazende ağlardın sen.Sonra yine lanet ederdin o piç kurusuna.Sonra oyunu bıraktığın yerden yine devam ederdin.
Görmezden geldin kaçtın oyaladın kendini.Beni oyaladığını düşünürken hep oyalandın sen.Küçüktün,hala da küçüksün.Ve hala korkaksın.Yollara kızma.Duraklara hiç kızma.Onları sen büyüttün.Korkaklığınla emzirdin onları.
PES  Mİ EDİYORSUN ?.
Bu oyunuda burdamı bırakıyorsun ?
- Olsun.
Küçüktün hala da küçüksün ama olsun,yalanlarla gülebiliyorsun tıpkı ablaların gibi kızdığın nefret ettiğin üstüne kusmak istediğin o aptal insanlar gibi..
Merak ediyorsun ya cevap veriyorum.Sen oyunlar oynarken bir köşede durup sana bakıyordum.Seni onlarla izlerken biz gökkuşağının altında danslar ediyorduk,birbirmize gülüyorduk,dudaklarımıza dokunuyorduk.
Neyden haberin var ki,aşık rolünü üstlenmişsin.Sen iyi yazar,oynarsın.
Ama olsun küçüktün hala küçüksün.

Peki şimdi sana ne olucak küçük kız ? Hala küçük mü kalıcaksın yoksa kalbini büyütüp aşk'a atılıcak mısın ?
.
( makyaj hiç yakışmıyor sevimli yüzüne bırak kendini,ablaların kötü ablaların kaka ) .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder