8 Mayıs 2011 Pazar

Kahraman

Özlediğimi adım gibi biliyorum.Bir telefon kadar yakın olduğunuda.Yeni bir şarkı keşfettim iki üç saat önce.Ben yine içini seninle doldurdum kelimelerimizle süsledim.Bir kez daha aşık olduğum şarkıya.Hep güçlü tanıdın beni hep iyiydim.Eminim şuanki halimi görsen inanamazsın.Ya da inanırsın.Şuan başkasına sarılsanda biliyorum ki kırıntı kadar varım içimde hepte olacağım.Sen en çok bana sarılmak istedin,en çok bana dokunmak istedin.Biliyorum.Karşılıklıydı bu hisler oysa ben sana hiçbir zaman söylemedim.Üstüme geldin hadi söyle diye ben hep kaçtım,koştum.ama hiçbir zaman uzaklaşamadım senden.Denedim denedim yapamadım.Sende denedin yapamadın.Bir yabancı çıkardı Tanrı karşına,acıdığı için olsa gerek.Ona sarılıyorsun şimdi onunla el ele fotoğraflar çekiliyorsun bense size gizliden bir köşede bakıyorum.Olsun.İçime birşeyler oluyor gibi de seni bi başkasınlada görsemde sorun etmiyorum.Bu senin en doğal hakkın.Ve hakkını doya doya yaşmaya çalışıyorsun.Yaşayacaksın.En çok kendime kızıyorum nasıl olurda böyle olur diye...
İlk sen imzanı attın bu öyküye,yıllar sonrada ben.Hep uzaktan sevdin sen beni yaklaşamadın.Çok istedin ben kaçtım.Kaçmak zorundaydım.ama hepte benimde ol istedim.ama olmayacağını bildiğim için en kötüsüne hazırdım.Ben bunları yazarken ya onunla telefon başındasın ya da tanımadığım birkaç yabancıyla sohbet ediyorsun  ya da odanda yine birşeyler dinliyorsun.Ben bunları yazarken senin hiçbişeyden haberin yok devam ediyorsun hayatına.Sadece birşeyi çok okumanı istedim.Ama okuyamayacaksın.Senden gizliyorum bunları.İçimdekilerle birlikte bu aptal sitede benimlesin.Belki birgün denk geliceksin buraya ama benim olduğumu bilmeyeceksin içinden geçiriceksin belkide okuyup arayacaksın beni bu sen misin diye.Oysa benim cevabım hayır olacak.Ve seni çok özlediğimi söylücem.Belkide söylemeyeceğim bilemiyorum.Gözlerim dolu dolu yazıyorum işte..Özledikçede yazıcam.Ama her seferinde sen olmayacaksın.Başka kahramanlarımda dans etmeyi bekliyolar.Bu geceki kahramanım sensin.Sen seç şarkımızı ve dansa başlayalım.Tenelerimiz değsin birbirimize ürperelim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder