18 Mayıs 2011 Çarşamba

Zevk Sonrası Sigara ''gibi'.

Seninde aslında farklı yerlerdeyiz.Sen tam merkezindesin dünyanın.Bense en uç köşesinde.Ben sana bakıyorum,senin bakmaya bile cesaretin yok.Sitemkarlık değil bu,sadece anlayamamam mesele.Sen bastırabilirken duygularını benim bedenime bile sığdaramadığım bu aşk..Sevdiğini söylüyorsun hemde çok..Adımatmaya korkuyorsun.Ellerini ver diyorum ellerini uzatıyorsun.Hadi bir adım daha atderken ayağın boşluğa geliyor düşüyorsun.Nihayetinde bende tükeniyorum.Yanına geliyorum seni izliyorum sonra gidiyorum.Bişeyler tutturmuşum dilimde gece gündüz onu söylüyorum.Her cümlesinde sen varsın sanki.Ama şarkımbittiğindede yok oluyorsun.Sağırolmuş gibi seni duyamıyorum  bile.Bu hoş birşey aslında kafanın bu denli rahat olması mükemmel.En azından başklarına yer açabiliyorsun.Sevmesen bile,sıcaklığını hissetmesen bile..Zaman geçsinde geçsin bile diyorsun.Ve zaman öyle böyle derken hızla geçiyor
Bazen dönüp ardımabakıyım diyorum yaptıklarımız geliyor aklıma.Ne kadarda ateşliymişiz.Deliler gibi sevişirdik,dokunurduk birbirimize sonra ayrılırdık.En fazla 3 gün sürer sonra tekrar sevişirdik sevişirdik.
Seviştikten sonraki sigara gibi değil miydik zaten ? -Zevk sonrası yakılan o kıymetli tek dal gibi.Sevişir sonra ayrılırdık.Bu sefer hard'dı sevişmemiz ayrıldık.Ve hiçbir zevk artık bizi bir araya bile getirmeyecek.Sen ''olsada olur olmasada''havalarınmda gezinirken ben yine uzaktan seni izliyor,tiksiniyorum.Son sigaramı yaktım senden sonra.Son kez sevişirken seslerimizi dinledim.Şimdi sigaramı söndürüyorum.Zaman geçmeli.Zaman öyle ya da böyle geçiyor.
Zaman geç/i/yor/
Zaman geç/ti/.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder