17 Ekim 2011 Pazartesi

Ne Yapıyorsun ? - Özledin Mi ?


Hangisi daha kolay olurdu bilmiyorum.Ellerin tanımadığım o adamı ararken kalbinin benim için atması sencede ironik değilmiydi?
Daha ilk dansımızı bile edemeden kalkıp gitmek ayıp değilmiydi ? Yağmur hiç dinmiyor buralarda.Tenim soğuk ellerle yoğruluyor.
Kimsede senin gülüşünü göremiyorum.hepsi senden daha güzel daha daha daha.. Ama birşeyler eksikti bu işte.hepsi ben diye yanarken içimde kocaman bir
sen var.Her bir tende sen diye kavrulan bir his var içimde.Zor değil aslında hiçbir şey ama dokunmakta istemiyorum yarama.seni hatırlamak güzel anıları.Yeniden yaşamak güzel.Bedenin sende kalabilir ruhun benimle olsun.
Arada sırada gözlerim çapkınlık telaşında çok görme başkalarında seni aramak ne kadar acizce olsada sırf seni özlemek için onlara sarıldığımı unutma.Hiçbiri sen kadar sıcak değil.
Birgün yolda karışalırız gibi geliyor.Farkedersem şayet seni hiçyüzüne bakmadan geçerim ama sen yanıma gel olur mu ? Sen ben kadar zor olma,sen duygularını benim kadar bastırma.Hatırla neler söylediğini,hayallerini umutlarını,heycanlarını.Herkesi terket beyninden çünkü sen onlara ait değilsin.Aslında sen kimseye ait değilsin.Ama özgürlüğü beraber tatmalıyız.Belkide yağmurlar inatla bizim için yağıyordur belki de hala o hayalimizi gerçekleştirmemiz içini inadına inadına ve bir kez daha yağıyordur.Olamaz mı ? -Bilemeyiz.

Birikmiş duygularım var kalbimin odalarına
Kapısına kilit dayadığım
Sığındım hayallerim var hep üşüdüğümde
Sesin hala kulağımda yankılanıyor gibi
Sahi unuttun mu sesimi ?

bilirim unutmazsın sen.sen unutur gibi yapıp hiçbirşeyi unutmazsın.
sahi özledim mi seni?
özledin mi beni ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder