3 Ekim 2011 Pazartesi

Çıkıp Gelsen,Sadece Gelsen.

Geceye emanet etmiş gibiyim bedenimi,hayalinle sürükleniyorum yerden yere.Kaç ayrılık geçti üstümden,kaç kez tanımadığın bedenlere sığdırmaya çalıştım seni..Haberin yok.Yine bir sonbaharda çıksan karşıma ben yeniden aşık olsam sana.Birkez daha birkez daha baksam sana,süzsem uzaktan kıvrak bedenini.Ben yine sana aşık olsam.Gelsen sen yine koşa koşa atlasan boynuma..Sevişsek saatlerce hayallerimizi birbirimize anlatsak.Günler geçse ve biz hep ilk gün ki gibi kalsak.Hergün yeniden aşık olsak birbirimize..

Ve sen artık çıkagelsen bitirsen bu özlemi.Sabahlara kadar otursak.Ben saçlarını okşasam sen koltukta kucağumda uyusan.Radyoda herhangi bir şarkı çalsa bize ait olmasa bile onu bizimmiş gibi benimsesek.Öznemiz hep biz olsak.
Korkularımızı bir kenara atıp çırılçıplak kalsak baksak birbirimize.Birbirimizi birbirimize hapsetsek.Tek vücut olup birbirmize özgür olsak sadece.Kanatlansak gece gökyüzüne.Kalbimize parlasak.

Çıkıp gelsen artık hiç ayrılmamışız gibi yaşasak sevişsek bağırsak şarkı söylesek.
Çıkıp gelsen baksam sana saatlerce,hiç konuşmadan
Çıkıp gelsen sarılsam sana nefes almadan
Çıkıp gelsen,sadece gelsen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder