30 Kasım 2013 Cumartesi

Kaldırımlar ve Gece

Yürüdüm.Tüm geceyi içime çektim.Arkama aldım şarkıları.Şiirler eşlik etti adımlarıma.Yürüdüm.Soğuktu.Soğuk değdi tenime.Üşüdüm.Aldırmadım.Üşüdüm.Derin bir nefes aldım.Bir şeyler tırmaladı içimi,acımadı.Karanlıktı sokaklar korkmadım.Düşündüm.Yine ansızın aklıma girivermiştin.Hücrelerimde erttim.Isındı içim.Sevdiğin kaldırımlar üzerinde oturdum.Dumanı içime çektim.ciğerlerimi dumanla boğdum hep.Yardımcıda oldu en sevdiğin kırmızı şarap.Tek bir izada yürüyorum kaldırımlar üzerinde.Mori şarkılarıda içimde bir yerlerde.Ellerini uzatıyolar bana.Dönüyorum altında dünya.İnsanları çıkıveriyolar karşıma.Uzaktan görüyorum silületlerini.Hiç sen yoksun.Geçmiyorsun artık sokak lambalarının altından.Öksüzler.Kimsesizler.Çoğu yanmıyor bile ama kaldırımlar hala soğuk.

Sevdiğin kaldırımlardan gidiyorum.Karanlık umrumda bile değil.Aydınlatıyorsun geceyi.Sessin-cümlelerin-varlığın.Tutup bırakıveriyorsun geceye.Sarı şeritler silik silik.Üçtaş çizilmiş birinin üstüne.Ne çok severdik bu sokak lambasının altında susmayı.Susarak anlaşırdık zaten biz.Peki şimdi yokuz.Anlaşabiliyor muyuz sence de ? Yoksa izin mi vermiyor içinden bir şeyler konuşmaya.Işığın mı söndü.Yeniden çırpmıyor musun ellerini ?
Bak mavide soldu avuçlarımda.Ama mavi hala güzel.Mavi hala aşık.İlk dokunuş gibi.İlk öpüş gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder