3 Aralık 2013 Salı

Yıllar Sonra

Yıllar sonra ordaydın.En son öptüğüm yerde.Hala aynıydı sıcaklığın.Hala sıcak kalabilmişti kalbin.Çok zaman geçti.Savrulduk.Nice sonbaharları eskittik ayrı ayrı özlem dolu.Bir çığlıkta kopacak gibi hala ellerimiz.İkimizde ürkek-narin-sıcak

Sahi gitmesen olmaz mı ? Senin için topladım tüm mavileri.Hem anlatacak çokta hikayem var.Gülmeyide özlemişsindir beraber.Hani o en son ağacın altında.Sen ve ben.İlk orda dokundum kalbine.Birşeyler çoktan erimişti bile.Gözlerin cıvıl cıvıldı.Herkes hayrandı zaten sana.Mutluluğuna.Ama ilk ben dokundum acılarına.Kalbine.


Kahven hala sıcak.

Gel otur dinlen başucuma.
Söz hiç konuşmam.
Ama son bir kez de olsa öperim dudaklarını.

Çünkü ben hala bitmedim.
Sen gittin.

Yeni şarkılar ezberledim.
Seni herkesten çok özledim.
İstersen hiç konuşmam
Ama öperim son bir kez de olsa dudaklarını
Karışamazsın.

Mecalin yoksa kalkma sakın yerinden.Ben sana koşarak gelirim.Ben hala sıcak.Ellerimde dolu dolu maviler.Özledim zaten sana gelmeyi.Çabuk ol maviler solmasın.Bu adam hep maviydi bilirsin.Hatta en çok senin bilmeni istedim.Hem ellerim de özledi seni ayaklarımda.İlk dansımız gibi.Kimse yoktu biz vardık hani.Sen de ilk bana dokundun.Gideceksen eğer son bir dans borcun var bana.Yıllara.Son'u tamamlar ve öyle git.Biliyorum.İçini biliyorum.Sen beni silip atamazsın.Ama bir köşede sessizce saklarsın.Ve ben beklerim.Hep bekledim.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder