19 Kasım 2014 Çarşamba

Dibine Kadar



Silip yeniden yazmak bir hikayeyi tam da kalem kırılmışken.Ağır.Sözcükler çok ağır.Kan kokuyor sofram artık.Aç kurtlar kemiriyor ruhumu.Her cumartesi.Sisler çöküyor gözlerime kör oluveriyorum kalabalıkta.Sesimi duyan yok.Ellerim değiyor ellere.Sonra bir sarma sigara.Öpüyorum görmediğim birini kasıklarından.Çilek kokuyor herbirinin elleri.Soğuk.Dişlerimi sızlatıyor.Sözlerini anlayamadığım o aptal şarkılara gülüyorum dans ediyorum.Herkes bana bakıyor aldırmıyorum.Daha çok sertleşiyor adımlarım.Koşar gibi kaçıyorum.Meze oluyorum çirkin suratlara.İmanım gevriliyor sadakatsizlikten.Yine utanmıyorum.Bataklıktayım.Dibine kadar.Dibine kadar yalnızım kırık duraklarda.Çatlamış dudaklarda.Cümlesi bitmemiş,yarım kalmış şiirler kadar.Hem de dibine kadar 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder