24 Kasım 2014 Pazartesi

O'na Ait




İçimdeki sızıyı kustum tam kalbinin ortasına.Şaşkın dinliyordu.Üşüyordum.Üşüdükçe daha fazla sarılıp daha fazla öldürmek istiyordu beynim.Saatlerce konuştum.Gece bitmiş arşa kalkıyordu kalbim.Anadan doğma gibiydi ruhum.O hala çok güzeldi.Uzun uzun baktım.Bana ait olan dudaklarının kanı çekilmişti.Belli ki değmemişti kimse ona.Beni bir kenara atıp yapamamıştı oda.Eriyordum karşısında.Artık savunmasız egomu yere sermiştim,üstüne basıp tükürüyordum.
Sessizliğini bozup

-sus artık dedi.Öyle güzeldi ki sesi her yeri aydınlatmıştı.Ellerim uyuşmuştu.Öpmek istiyordum kırdığım en güzel yerlerinden.Öylesine çok özlemişim ki sesini tenini kokusunu.Yetmiyordu kelimeler eller yetmiyordu.İçimde büyüttüğüm her şey onundu.Tüm o içime sığdıramadığım her şey.

Eğildi yere "otur" dedi.İnce parmaklarıyla yüzümü çiziyordu.Gözlerimi alamıyordum.Beynim durmuş kalbimle hareket ediyordum.Kokusu yüzümdeydi artık.

Bitmiyordu içimdekiler.Ne yapsam dahada fazla çoğalıp yine vuruyordu en olmadık zamanlarda.Eskisi gibi de değildim.Direnemiyordum.Bitmiştim artık.Attığım her adım ona ait.Söylediğim her söz her şarkı O'ydu.Çok güzeldi.Ay sessiz denizler çekilmişti.

Bıraktı hüznünü içini onunla doldurduğum her yere.Yerler hasret kokuyor artık.Duvarlar şiir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder