31 Aralık 2014 Çarşamba

Olmuyor Öldüremiyorum


Gece aya küsüyor daktilom kelimelere.Dayanabiliyorum yine de acıya acıya.İsimsiz mektuplar yazıyorum kendime hep seni bana bağıran.Şarkılar söylüyorum saçlarını hatırlatan.Herkese seni anlatıp karşında nasıl aciz olduğumu söyleyen o kirli duvarlar geliyor üstüme çığlık çığlığa.

Gündüzler küsüyor adımlarıma içimdeki bir isyan durduruyor beni.Yırtıp yeniden yazıyorum.Yazıyorum-siliyorum.Biliyorum sevmiyorum onları.Ayak izlerine kadar parmak uçlarına kadar.Batığım.Her gün yeni bir başlangıç ya hani ben yıllardır her gün sana başlıyorum.Tepeden tırnağa.Öylesine sapkın,keskin.Dikenler batıyor içime içime.Avuçlarım kanıyor.

Deli bir hayal sarıyor ruhumu.Deli bir sen geliyor karşıma.Deli bir sen gidiyor.Ve ben yine deli sana başlıyorum.Yıllardır öldüremediğim o kadına.O ölümsüz Tanrının eserine.O deli sana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder