8 Aralık 2014 Pazartesi

Amansız Gücenik

Dalıyor kalbim yine en derine.Hüzün akıyor paçalarından.Kolları sırılsıklam aşk kokuyor kalemi kırık iki damla yaş.Batırıyor dikenlerini yine geceye.Hadi kalk yeniden dans edelim diyor arsızca.Yeşil gülüşleri sırıtıyor karşımda.Sabah ona küsmüş hadi koş diyor.Adımlarımı şaşırıyorum ismimi unutuyorum.Sevdiğim tüm şarkıların sözleri karışıyor.

Ciğerlerim parçalandı-çocuk diyor.Hepsi senin yüzünden diyor ve ekliyor: 'Adımı unutturdun bana sabahlarımı küstürdün.En son hangi güzel sabaha uyandım hatırlamıyorum yıllar oldu' diyor.Peki sen hala aynı renginde misin kimler değdi çocuksu ellerine hiç mi özlemedin hiç mi unutur gibi olmadın sesi mi çocuk ! Cevap ver'diyor.Öyle savunmasız öyle bitkinim ki son gücümüde sana harcıyorum.Çok büyüttüm içimi sana-bende dokundum başka tenlere o tenler hep sendin her bir cümlemdeki gizli özne sendin.Attığım her adım ettiğim her dans.Kimse senin gibi güzel dans edemiyor'diyor.Çöktürdün içimi yıktın her cümlemi çöpe attın'diyor.

Öyle yorgunduk ki öyle güzel seviyorduk ki birbirimizi herkesten gizli herkese açıktık.Elele verip yürüdük ıslak kaldırımlarda.Denedik ama olmadı.Çöktü yine gece üstümüze sindirdi mavilerimizi kaçamadık.Alenen yalnızdık.Çok kalabalıktık çok yalnızdık.

Birimiz hep susmayı bildi.Birimiz hep dans etmeyi.Rakı dublelerine sakladık kimsesizliğimizi tüttürdüğümüz dumanlardan öçlerimizi aldık.Sevdiğimiz ortak şarkımız hiç olmadı şarkılarda unuttuk birbirimizi.Katili olduk birbirimizin canlı canlı gömdük bizi.Ezanlar hiç dinmedi çığlıklar susmadı kalemler kırılmadı.Biz aynı gökyüzünü paylaşıp farklı renklere aşık olandık.Biz amansız güceniktik


        




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder