20 Şubat 2015 Cuma

Kaldırım Çiçeği



Ben yine kaldırımlardan çiçekler yapacağım sana.Unutur gibi yapıp birden karşıma çıkacaksın benim.Beni hep özlediğini bileceğim.Ellerim kanayacak sana yazmaktan.Ben yine herkeslerden kaçıp sana sığınacağım.Sen yine anlamayacaksın.Kuru bir sevişmeyle gülümseyeceğiz birbirimize.Sigaraları ellerimle kırıp yüzüne üfleyeceğim dumanları.Hiç mutlu olmayacaksın.Sırtım sana hep dönük olacak.Kaçacağım senden.İlk deliğe sokacağım kendimi.Dizlerim kanayacak.Kaçmaktan.Ellerimdeki çiçekleri bırakacağım.Yazmaktan damarlarım sertleşecek ve yine sigaraları kıracağım.Gülmemi isteyecekler benden.Güleceğim.Hiç olmuşçasına çaresizce bakıp güleceğim.Onlar bilmeyecek.Sır olarak kalacağız birbirimizde.

Gündüzlere küseceğim geceler sevinecek.Ağlayacağız beraber.Pencereleri açacağım.Tüm yıldızlar ciğerlerime dolacak.Özleyeceğim.Kimse bilmeyecek.Sen de.Sırtıma alıp yollarda ayakkabılar eskiteceğim.Şarjım çoktan bitmiş olacak.Kaldırım çiçeği olacağım.Herkes üstüme basıp sever gibi yapacak.Kimse sevmeyecek.Biliyorum.Nerden bildiğimi bilmeden biliyorum.

Otoban çiçeği olacağım.Beyaz kelebekler konacak tortularıma.Ben o kelebekleri seveceğim.Asfaltları seveceğim.Sonra yine geceye küseceğim.Onlar beni hep gülerken hatırlayacak ama asla gülmeyeceğim.Ellerim kanayacak sana yazmaktan ama ben hiç solmayacağım.Renklerimde boğulacağım.Gökkuşağı olacağım.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder