25 Ekim 2015 Pazar

Kış Gecesi



Bugünler çok çabuk geçiyor.Yine yağacak karlar bir gece saçlarımıza.Ve ben yine bir gece sana geleceğim üşeyerek.Kediler takip edecek ayak izlerimi.Tüylerim diken diken geleceğim kollarına.Yine sarar mısın beni kollarına bilmem ama özlediğini inkâr edemeyeceksin.
Öyle bir boşluk ki kalbin kimse kapatamaz.Bu yüzden çok sevdim seni.Kimse dokunamasın diye.Bir gece sana geldiğimde yeniden sarıl diye.

Dinmeyeceksin içimde.Sesinde çıkmayacak.Hevesli koşamayacaksın kimseye ayakların kayacak.Her başkasında ben belireceğim öptüğüm yerlerinden.Çiçekler açacak.Onlara gülerken kalbin durmuş bana ağlıyor olacak.

Dualar ediyor olacağım tuz biber olalım diye.Saatlerce susup sonunda şiirlerle uyuyacağımız geceler için.Söylediğimiz tüm yalanlar için.Herkesi bize kırdırdığımız için.Üstüne bastığımız her çiçeklerden özürler dileyeceğiz.Yalvaracağız Tanrıya yeniden doğup yeniden sevelim diye.Unutacağız.Bir kış gecesi her şeyi unutup bilmediğimiz şiirleri okuyacağız.Her şey için.Sen yorgun düşüp kollarımda yeniden uyu diye.Yalvaracağız.Bir kış gecesinde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder