29 Mayıs 2016 Pazar

Küfür





Yatak odandaki çekmecenin orta gözünde kirli bir defter olacak.Seni sana anlatmaya çalıştığım kısa cümlelerim.Beni ne kadar anlamadığını anlattım sana.Hala kahveyi taşırıyor musun ? Unutup soğuk içtiğin çayları hatırlıyorum.İçim ürperiyor.Yeni kitap aldın mı kırık rafına ? Sahi sen okumayı hiçbir zaman sevemedin.Ben sana yazdım,ezberledim sen okumadın sevgilim.Bir kaç defter daha biriktirdim.Hani belki okursun diye.Sen onları da okumadın sevgilim.Sen okumadıkça ben ezberledim.Küfrettim sana.Beni başkalarına itmelerini izledim dişlerimi sıka sıka.Diş etlerim kanadı sevgilim.Tükürdüm acılarıma.Tükürdüm tükettiğin cümlelerime.Umarım mutlusundur sevgilim.Ben bir defter daha bitirdim.Ben de bittim.Kalemim bitti.Notalar biriktirdim sevgilim.Kan olup çıktılar ağzımdan birer birer.Bak yine her yerim küfür oldu.Bitiremedim küfürlerimi.İnatla okumuyo gibisin kirli defterlerimi sevgilim.Okuma.Acırsın bana.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder