10 Eylül 2011 Cumartesi

Cevapsız Bir Mesaj

Geçen gün rüyamda yanımda uyuyordun.Birleşemeden ayrılalı da çok olmuştu.Çok kelimeler tükettik çok yıprattık birbirimizi.İlacımız bizdeyken sen hep başka yabancıları seçtin ben hep anılara sığındım.Ben seni içimde bitirirken sen farkında olmadan her bir yabancıyla içinde bana dair tohumlar atmaya devam ediyordun.Çok söyledim böyle olmaz diye her defasında çıkış yolunun bu olduğunu söyledin.Hala bana yanarken başklarına çevirdin yüzünü.Kalbin ve aklın bendeyken hep onlara gittin.Gelmek seni çok yorucaktı.Yeterincede yorulmuştun zaten.Benliğini kaybetmiş bambaşka birisi olmuştun.Seni böyle sevemezdim.Yanımda durmanada izin veremezdim.Gelmek isteyip hep geri kaçtın.Benimde bunda payım var tabiki ama sen bu değildin ve bu sana sarılamazdım o ilk defa huzuru hissetiğim kollarında tekrar aynı şeyi hissedemezdim.Çünkü sen sen değildin.Bambaşka bir yabancıydın.Ve artık banada en uzak isimdin.

Sen karşı kaldırımda beni izlerken
Ben olan bitene hep anlam vermeye çalıştım.Özlediğim günler oldu ama asla ağlamadım.Seni hatırladım,anıları yaşattım,yaşadım ve yine mutlu olmayı başarabildim.

Sen
kaldırımdan bana el sallarken bir elin hep doluydu.Hoşuna giden bedenleri ben'le doldurup aklınca beni yaşıyordun ama onlar ben değildi.Bunu her anladığın zaman elin hep telefona gitti.Sesimi duymak beni sana getirecekti.Sen hep yanıldın.Kazanan yoktu bu kısırdöngüde.Sen hep özledin ben hep anıları yaşattım.

Şimdi artık ne bir telefon kadar yakınım ne de eskisi gibi huzuru sende arıyorum.Benden gideli yıllar oldu.Ben sende hala misafirim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder