28 Mayıs 2012 Pazartesi

Biraz Dinler Misin ?

Bazen kanatlanmak istiyorum..

-Söyleyeceklerim henüz bitmedi.

-Beni biraz dinler misin ?

Güneşin doğmasına az bir zaman var.Odam ılık.Uzun bir aradan sonra ilk defa üşümüyorum.Yabancı yüzlerle karşılaştım bu gece de.İsimleri tanıdık kokuları farklıydı.Heycansızlardı,mutsuzlardı.Sevişmek hepimize iyi gelecekti.Sigarayı sevsem anında bir tane yakardım şu anda.Ne de güzel olurdu.Güneşin doğmasına hala az bir vakit var.Ve benim kanatlanıp uçasım var yüksek mavi beyaz semalarda.Uyuşturucu etkisinde bir şarkı dilimde.Tam söyleyemiyorum bile.Olsun en güzeli de bu olsa gerek.
Güneş pek vurmuyor odama.İnsanlar önünü kapatıyor.Yine insanlar.Her defasında sevdiğim şeylere engel olan ''insanlar''.Bugün Tanrıya dua etmedim annemin sesini duymadım ve kimseye sarılmadım.Her şeye rağmen iyi hissediyorum kendimi.Bazen hakikatın dibine vurmuş gibiyim.Hiçbir siyasi olayla da ilgim yok.
Bütün gece uyumadım.Şarkılar eşlik etti her anıma bir de tanımadığım kokusunu bilmediğim yüzler.Birkaç senaryo döndürdüm kafamda yine ve birkaç film iyi geldi.Sade ve yalnız bir hayat.Bunu hep sevdim.
Birileri çoktan uyanmış olacak birileri yeni uyumuş.Kimisi günaydın sexi yaparken bir diğeri birilerini düşünecek.Birileri birilerinin uyanmasını beklerken ...Güneş henüz doğmadı.Saat epey erken.İlk defa duyduğum bir şarkı çalıyor.Latin sezgileri en sevdiklerimden.Sevdim.
Ansızın bir tebessüm beliriyor yüzümde.Birden mutlu olasım geldi.Mutluyum.Birazdan ılık bir duş alıp güneşi solumak istiyorum.Ve sevdiğim şarkılar kulaklarımda olacak.

Saat 07.31 zaman artık tam vakti.Güneş doğdu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder