2 Haziran 2012 Cumartesi

Mevsim:YAZ

Bir sabah uyanıyorum ve yaz gelmiş.
Aylardan Haziran.


Yüzümdeki değişikliği fark edebiliyorum.Daha parlak daha sevimli.Her güneş damlası ruhumda bir şeylere filiz veriyor gibi.Huzur dolu.Gözlerimi kapatarak güneşin bedenimle temas etmesinin hazzını yaşıyorum.Bazen eve dönüşlerde gözlerimi kapatarak yürüyorm.Tatlı bir telaş kaplıyor içimi.Nedensiz.Çocukluğumu hergün hatırlar oldum burada.Mahallede oyunlar oynayan çocuklar dahada etkili oluyor bu duruma.Aylardır kimseyi özleyemediğimi fark ediyorum.Oysa bir zamanlar hiç aklımdan çıkmazdın.Aralarda ismin geliyor aklıma üstünde fazla durmuyorum.Gitmek istediğim yerleri düşünüyorum.Oralarda neler yapmak istediğimi nasıl insanlarla karşılaşmak istediğimi.Daha çok yazmak istiyorum.Daha fazla değişik kokular duymak istiyorum.Ne de güzeldir şimdi oralar mevsim yaz.
En sevdiğim akşam güneşi.Çok asil batıyor güneş.Bir papatya bahçesinde kaybolasım var.Herkesten kaçıp orada sessizce oturmak istiyorum akşam güneşi eşliğinde.Yazılar yazayım birkaç bir şeyler çekip kendime saklamak istiyorum.Sanırım bunu yapamam.
Akşam olduğunda sahilde çıplak ayak dolaşıyım.Kumun soğukluğu kalbime temas etmeli.Ardından kumsalınn ortasında tek başıma dans edip bir şeyler içmek güzel olurdu.Belki yanımda eşlik etmesede izleyebilecek biri.hayatını tanımak acılarının içine girmek isterdim.


Mevsim yaz,aylardan haziran
Bir tatlı telaş içimde
Bir o kadar sakin,dingin.
Hayallere bu kadeh
Bir  adım hayallere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder