26 Ocak 2016 Salı

En Güzel Keşkelerin




Yeniden ayak basaksın şehrime.Islanacak üstün başın.Saçların bozulacak.Makyajın akacak.Yürüdüğümüz yolları hatırlayacaksın.iç geçireceksin biliyorum en güzel keşkelerin hep ben olacağım.Biliyorsun.Haksızlık yaptığın aylar gelecek aklına.Sevdiğim her yolu biliyorsun.Tek yürümek isteyeceksin.Karşılaşmak için dua edeceksin.Ama olmayacak.Zaman aşımına uğrattığın kalbim bir daha kalbine değmeyecek.Ben de özleyeceğim seni.Sesini,gülüşlerini saçlarını ikiye ayırmanı bile.Ama dönmeyecek kalbim sana.Ayaklarım geri geriye gidecek.Ben en güzel keşkelerin olacağım.Biliyorum.

 Gecelerce düşüneceksin.İç çekip yalvaracaksın kendine.Ama geri dönmeyeceğim sana.Mektuplar yazıp ıslatacağım kış gecesinde.Ben hep seni bekleyeceğim ama geri dönmeyeceğim.

Kavgalarımı özleyeceksin.Sana kızıp tekrardan sana sığınmalarımı...Mülteci gibi taşıyacaksın kalbini avuçlarında.Kimse ben gibi ısıtmayacak minik ellerini.Sevgisizliğine ağlayıp onlara güleceksin.Gülüşünü kimse benim gibi sevemeyecek.Sahiplenemeyecek bir daha.Biliyorum ve sen de biliyorsun...


Ben senin güzel keşkelerin olacağım.Öleceğim kalbinde.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder