23 Ocak 2016 Cumartesi

Uzaktan





Ben her gün kalbinde öleceğim.Öldükçe dahada saran bir sevgin olacak kalbimde.Her gün seni izleyeceğim uzaktan.
Nasıl güldüğünü
nasıl başka insanlara sarıldığını
Nasıl başkalarının belini kavradığını göreceğim.İçim yanacak.Biliyorum.Acaba bugün ne giysem diye düşünürken sen ben hangi elbiseni kaç kere giydiğini bileceğim.En son yarım bıraktığın kitabı en son dinlediğin şarkıyı en sevdiğin kokuların hepsini biliyor olacağım.En yakınında ben olacağım aslında.Bunu hep bileceksin ama görmek istemeyeceksin.Biliyorum.

Saçlarının nasıl uzadığını göreceğim.Hangi renge boyadığını ilk ben farkedeceğim.Uzaktan nasıl güzel göründüğünü anlatacağım kendime.Sayfalarca yazacağım seni.Hiç bıkmadan hem de.Bi şarkı keşfettiğimde ilk ben söyleyeceğim kulağına.Dudaklarına sürdüğün ruju ilk ben bozacağım.Biliyorum
Elin gidecek.İstesende istemesende.Kolay olmayacak elbet aklından çıkarıp atmak.Ben kalbinde can çekişirken sen yeniden direneceksin bana.Bu senin zaferin ilân edeceksin ama kimse kazanmayacak.Sesim kesilecek sonunda.

Kendini rüzgara bırakmış yapraklar gibi olacağız.Yollardan geçeceğiz.Islak kaldırımlar bizim olacak yerlere yapışacağız.Sökemeyecekler bizi.Kazımaya çalıştıkça kırılacağız en güzel yerlerimizden.Ama olmayacak.
Yine uzaktan seyre dalıp uyuyakalacağız ertesi güne.Sıcak bir kahvede açmayacak uykumuzu.Hep uyumak isteyeceğiz.Hep uzağız artık.Hepte öyle kalacağız.Hep kalmamız gerektiği gibi.Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder