24 Temmuz 2016 Pazar

Siyah Balon




Sen ki benim herkeslerden sakladığım ilk aşk izim.Hiçbir ışık aydınlatmıyor şimdilerde geceleri.Gündüzlerinse vay haline.Güldüğün zaman utanan çiçekleri hatırlatmalıyım sana.Kendini hiç sevmeyen sana.Ellerinin soğukluğundan utanan sana.Elini tüm sevgimle ısıtan ben.Ben hatırlıyorum hâla kim olduğunu.Ama sen ? Çoktan yitik bir kahramansın kırık kaldırım taşlarının altında.

Yarım kalmış hikayelerden çoğalıyorum sana.Her bir cümle kalbime atılan bir neşter.Suskunum.Susmayan ben daha önce hiç böylesine susmamıştım.Saksılara ektiğimiz her fidan bana bakıp alay ediyor kimsesizliğimle.Yürüdüğümüz yollar sevmiyor artık beni.Dibime kadar mutsuzum.Mutlu musun bıraktığın saksılarla beni.Gülmüyor.Güneş yüzüme gülmüyor.Yüzüme patlıyor balonlar.Katran karası gibi siyah balonlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder