27 Aralık 2010 Pazartesi

Günlerden ''SEN''

Günlerin adını bile unutur oldum.Hatırlayamıyorum artık.Her geçen gün birşeyler eksiliyor benden.Kalbimin attığını hissedebiliyorum sadece yaşamak için.İçi boş soğuk bir oda.Aynaya bakmayalı uzun zaman oldu.Kaç zaman oldu onuda bilmiyorum ama kendime gülmeyi unuttuğum birden  aklıma geliyor.Gülmüyorum.Kayıtsız bir telefondan bir mesaj geldi ''bugün günlerden ne ? '' diye.Düşündüm,düşündümCevap vermeliydim ne pazar nede salıydı.Bugün günlerden ''sen''din.
Koca boşluk var düyamda.Dünyamı bile kaplayacak kadar büyük sonsuz koca bi boşluk.Ne adını verebildiğim,ne de birini yerine koyabildiğim.Uzun zaman oldu bir başka tene deymeyeli.Erkekliğimden şüphe edecek kadar uzun bi zaman.Ne zevk almak istiyordum ne de bişeyler için heycanlanmak.Biliyordum ki bir ''sen olmalıydı bana.Yalnızlığınla çok seviştim.Sevişiyorum...
Zaman çabuk mu geçiyor,yoksa sil baştan yapıp bana müstehcen bir oyun mu oynuyordu yalnızlığınla ? Adelet bu muyudu yalnızlığınla mı terbiye ediliyordum bu boktan dünyada.
Masanın üstü sönük kokmuş izmaritlerle kaplı.Elim gitmiyor toplamaya.Özlüyorum bazen seni.Belki yine yanımda bitersin diye sürekli uyuyorum uyanıyorum elim gidiyor telefona sadece bomboş bir ekran.Ne bir cevapsız arama ne de bir mesaj.Sadece bomboş saati gösteren bir ekran.Tıpkı dünyam gibi.
Oturuyorum gecelerce gözüm hep dışarda.Seni mi bekliyorum yoksa bir başka seni mi onuda bilmiyorum.Sadece bekliyorum.Dolaşmak istiyorum yine seninlee.Yağmur yağıyor yine dışarı fırlıyorum gece yarısı.Seni dinliyorum yağan yağmurun altında.O muhteşem sessizliğini...

~ Canım acıyor
~Direniyorum direniyorum ..

Gözüm yine takvimlere kayıyor kaç zaman geçmiş hesaplayamıyorum.
Ve yine bakıyorum ve anlıyorum ki ;
Bugün günlerden yine ''sen''sin sevgilim.Zaman yokluğunu gösteriyor
Yağmur sessizliğini dinletiyor bana.
Direniyorum direniyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder