11 Aralık 2010 Cumartesi

Tek Kişilik

Tek kişilik benim hayatım baştan sona
Ne bir çift bardağım ne tek çift çoraplarım var
Biri siyahsa diğeri hep farklıydı
Çok gibiydiler oysa hep tektiler

Olmazdı bi başkası ''O'' gelmeden
İstemezdim,yakışmazdı bana.

Hep tek kişi oldum hayatta
Bir kişiyi çok istedim sadece
Diğerleri  hiç olmadı aslında
Yazdım günlerce
Ağladım,
Özledim..
Sana sarıldığımı hayal ettim hep
Gözümü açtığımda çoktan gitmiştin.
Üşüdüm,üşendim..

Her tıkırtıda pencereden başımı uzattım
Yoldan geçen arabalara baktım
Küçük bir çocuğun,akşam babasının getireceği
şekerleri bekler gibi bekledim ''seni''
Oysa ne gelen vardı ne giden
Ne de kapımı çalan ...

Masamın üstü hala dağınık;birkaç yırtık sayfadan ibaret
Birde dün'lerden kalma boş içki şişeleri
Bilirsin severdim yazmayı
Yazamadım;elim gitti ama..

Kaç kalem kırdım bilmem ama yazamadım işte.

Tek kişilik benim hayatım
Önceden bir eşim vardı kaybettim
Gökyüzüne uğurladım yıldızlar eşiğinde
Tek kişilik yastığım
Hep tek
Tek kişilikti kalbim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder