20 Aralık 2010 Pazartesi

'ım

Karanlığın içinde yaşıyor gibi ruhum (göremiyorum.)
Sesini duyar gibiyim duvar köşelerinde (eğildim) bir kadını dinliyor gibiyim.
Ağlama diyor 'Tanrı. (susamıyorum.)
Ellerim titrek
Çok üşüyorum
Dokunabiliyorum gibi sanki sana
Dokunur gibi olurken kaçıyorsun (izliyorum)

Sevemiyorum,yapamıyorum
Bir kalbi içimden atıp
Bir vücudu tanıyamıyorum..
Duvar köşelerinde arıyorum seni
Sanki sen ordasın ( diz çöküyorum )

Şuursuzca kelimeler fısıldıyorum radyodaki çalan şarkıya
Yağmur sözümü kesiyor
Gözyaşlarıma karışıyor
Bir başkasını sevemiyorum
Yapamıyorum.
Ağlama diyor tanrı
''O'' öldü bıraktı seni bir piç gibi
Ağlama daha küçüksün diyor.
Susamıyorum..
Tekrar tekrar bakıyorum duvar köşelerine
Seni son kez bakıyorum
Gözlerim kapanıyor
Gidiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder