16 Haziran 2012 Cumartesi

Aşık-Hür

Bu gece ışığı kapatıp uyumadım.Ne kadar anı varsa serdim önüme bir bir baktım.Tekrar tekrar okudum hepsini.Elbiselerinin desenlerini inceledim.Güneşin altında ne kadar da güzeldin.Bir şeyler saklamış olmalıydın beynime.Kalbim zaten çoktan senindi.Bu gece ışığı kapatmadım sesini duymak istedim.Yeniden sarılmak,dans etmek istedim.Yine kavga edip tekrardan hayal kuralım istedim.Bu gece de seni özledim.Kapıları çoktan kapatıp gitmiştik bu limandan.Islak kaldırımlar bizi beklerdi artık.
Yabancı kokular ne de aldatıcı.
Ateşin etrafında dolaşır dururduk.En çok bize sıçratırdık.Küllerine de onlar işerdi.Sevdiğimiz şarkılar hep farklıydı.Sen kırmamak için her bizim şarkımıza yavaşça kafanı sallardın.Sesin pek çıkmazdı.Susar sahiplenirdin beni.Aşık ama bir okadar hür !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder