6 Haziran 2012 Çarşamba

- Gidesi

Her şeyi bırakıp gitmek istiyorum bazı zamanlarda.Aslında çoğu zaman.Annemi terkedesim geliyor.Bazen terkedebilecek kadar çok sevebiliyorum.Kendime bazen şaşırıyorum.Bağımsız olmalıyım.Mesela tek bir şehre bağlı kalmadan her şehrin sokaklarına kokumu salmalıyım.Bir iz olmalı benden.Ama bir ben daha yok.Geceleri yalnız kalmak için çok kısa.Yalnız kalmalıyım.Tek bir odaya hapsetsinler istiyorum.Sadece Tanrının adı olsun dudaklarımda ve son kadehimi kendime kaldırayım.

Sadece ben olsamda olur hayatımda.İkinci bir kişiyi gömebilirim diğerlerinin yanına.Hiç önemli değiller.Ama ziyaretçilere kapım her zaman açık.Orta katta karşı pencerelere bakan sıralı dairlerde yetebilir bazen.İzleyip sessiz kalmam da gerekiyor.Sadece su sesi ve sevdiğim o ritimler.Bir de makinam olmalı.Çok konforun önemi yok aslında.Bir odası ışık alan ve banyosu ferah olan bir yer yeter bana.

Ellerim ceplerimde sarhoş ayık rezil bir şekilde dolaşmakta istiyor canım.Sallana sallana mırıldana mırıldana.Bazı geceleri sevişmek için kullanmalıyım.Yalnızlığımı bazen aldatmayı seviyorum.Bu iyi geliyor.

Bazen söylemek istediklerimi gökyüzünün  kucağına bırakıveriyorum.Ona sonsuz maviliğinde sahip çıktığını biliyorum.Uçan bir balonun ucuna asılmış hayaller.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder