3 Haziran 2012 Pazar

Rahat Uyu

Milim milim yalnızlığımı dikiyorum her sabaha karşı.Ellerimde birkaç cümle gözlerimde iki damla mürekkep.Daha fazlası gelmiyor elimden.Milim milim yürüyorum sokaklarda.Sokaklar sessiz.Yine bir yabancının evinde sevişirken buluyorum kendimi.O şuanda uyuyor.Mutlu olmalı.ama bunun bir önemi yok.Her seviştiğim kadın sensin.Her bir cümlem sana itaafen.Öfkeli.Kızgın.Aşık.Nefret dolu.Her bir adımda karşımdaymışsın gibi.Aynı koku yabancı yüzler.Her güne bir notum var.Ve hepsnin içinde bir damla sen.Bir damla okyanus misali.Saçlarımı bu sefer kendim kestim.Neye benzediğim hakkında bir fikrim yok.Bir dal sigara tütüyor miğdemde.Dumanı bol anılarla sıkışıyor damarlarım.Ve eksik olmayan o şarkılarım.Yerini çok güzel doldurklarını söyleyebilirim.Öyle güzel öyle yalnız.

Sokaklar artık daha bir tenha.İnsanlar yalnız.Çok gibiler ama bir piç gibi ortadalar.İnsanlar yalnız.Dediklerini bile anlayamıyorum artık.yüzleriniyse hatırlamak güç.İnsanlar yalnız çok gibiler ama.

Hiç yabancı gelmiyor bu ev bu tablolar bu bardak.Sanki daha önce gelmiş gibiyim.Ama bu kadın yabancı, mutlu, uyuyor.Saksıdaki çiçekleri solgun perdeleriyse sararmış.Ruhu çok eski.Mutluluğa sarılmayı bekleyen küçük bir kız çocuğu gibi haylaz,yaramaz !Mutluluk şuanda uyuyor.

Gün yavaştan ağırıyor.Yavaştan üstümü giyip gitmeliyim.Yatağıma haksızlık edemem.Hala sen kokuyor hala sen yatıyorsun orda.Biliyorum gökyüzü daha mavi yıldızlar daha renkli.Sen hep burda anılarınla benimle uyuya kalacaksın ve ben her gece sana sarılacağım.Sen gökyüzünden hep bana bakacak,gülümseyeceksin.

                                                 RAHAT UYU.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder